Четвер, 23.05.2019, 18:54

Бахмацький районний Будинок дитячої та юнацької творчості

Ви увійшли як Гість | Група "Гості"

Карта відвідувань
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота гуртків

   Робота гуртків спрямована за 5 напрямками:

 

1. Декоративно-вжитковий напрямок представлений такими гуртками:

-  Ниткографія

- Фантазія

- Гачок і К

- Чарівний клубок

- Квіткарій

- Квіткове розмаїття

- Солом’яна фантазія

- М’яка іграшка

- Витинанки

- Шкіряна майстерня

- Стрічкова мозаїка

- Оригамі

- Писанкарство

- Мотузковий дизайн

- Паперовий вернісаж

 

2.. Художньо-естетичний напрямок представлений такими гуртками:

 - Вокальний;

 - Хореографічний (5 гуртків)

- ляльковий

 

3. Туристично-краєзнавчий напрямок представлений такими гуртками

- спортивного туризму (6 гуртків)

- історико-краєзнавчий (2 гуртки)

 

4. Технічний напрямок представлений такими гуртками:

 - Юний аніматор

 - Початкове технічне моделювання

 - Паперова пластика

 

5.Гуманітарний напрямок представлений такими гуртками

- Пізнайко (підготовка до школи, 4 групи)

- Рідна природа

- Клуб «Ерудит»

 

 Ми намагаємось охопити навчанням якнайбільше учнів різних вікових категорій, інтересів, уподобань.  У Будинку творчості працює 43   гуртки,  в яких займаються  640 учнів. Різноманітні напрямки роботи дозволяють дитині обрати  гурток до душі, який відповідає його бажанням та здібностям.

 

  У  «Історико-краєзнавчих» гуртках  вихованці  знайомляться з історією, звичаями рідного краю, залучаються до збереження родинних та відродження народних традицій, освоюють техніки української вишивки.

   Добрим підґрунтям для формування майбутньої господині, матері, берегині роду є гуртки  «В’язання», «М’яка іграшка», «Соломоплетіння», «Шкіряна майстерня», «Гачок і К», «Фантазія», «Квіткове розмаїття», які сприяють розвитку художнього смаку, трудових та творчих навичок дівчаток, вміння створювати затишок в оселі, облаштовувати побут за допомогою найпростіших речей, зроблених  власними руками.

 Традиційними для юних рукодільниць є виставки робіт гуртківців та персональні  виставки. Діти мають можливість не лише копіювати народні зразки, але і фантазувати, інтуїтивно вносити в кожний витвір власне бачення..

  В умілих руках дітей навіть паперові вироби оживають, стають рухомими іграшками, розквітають диво-витворами у техніці торцювання, квілінгу. Нікого не залишають байдужими дитячі вироби.

 Вихованці гуртків Бахмацького  районного Будинку дитячої та юнацької творчості є активними учасниками різноманітних районних, обласних виставок, Всеукраїнських, міжнародних  конкурсів, змагань. Про це свідчать їх дипломи та грамоти І, ІІ, ІІІ ступенів.

    У народі говорять, що кожна дитина – це індивідум, скільки дітей, стільки і характерів. До кожного з них потрібен свій підхід.  Це спонукає педагогічних працівників глибоко вивчати особистість кожного вихованця і на основі власних спостережень будувати навчально-виховний процес в дитячих колективах за допомогою створення авторських програм, співпраці з батьками, педагогами шкіл, соціальними службами для дітей та молоді. В закладі створюються всі умови для всебічного гармонійного розвитку підростаючого покоління, де юнаки і дівчата вчаться жити в колективі, проводять бесіди, круглі столи, брейн-ринг, дебати, дискусії, організовують колективні творчі справи за різними напрямками соціального життя.

 У закладі працює  22 педагоги, які розуміють всю важливість роботи з підростаючим поколінням і надалі працюватимуть над вихованням громадян вільної держави.

 Багатьох дітей приваблює магічна сила танцю, його граційність, що дарує відчуття щастя і свободи, польоту і радості. У Будинку дитячої та юнацької творчості успішно працюють гуртки хореографічного напрямку «Феєрія» (кер. І.М.Лященко) та «Едельвейс»  (кер. О.В.Іваненко),  вокальний гурток «Сузір’я» (кер. О. М. Андрійко),  У цих творчих колективах розкривається емоційний, моральний, художньо-естетичний  потенціал душі кожної дитини.

Як результат плідної роботи дитячого та педагогічного колективу - постійна участь і перемоги вихованців в конкурсах, фестивалях, змаганнях різних рівнів - від міських до міжнародних. Свідком цього є грамоти та дипломи І, ІІ, ІІІ ступенів. А найвищою оцінкою діяльності  педагога-хореографа групи «Феєрія» (кер. Лященко І.М.) та її вихованців є почесне звання «Зразковий хореографічний  колектив» (2013р).

   Фонтан творчості вирує в гуртках декоративно-вжиткового мистецтва . Тут  діти поринають у захоплюючу атмосферу створення мистецького витвору,

розкривають таємниці внутрішнього світу дитини, формують чуттєвість і бачення оточуючого середовища, сприяють духовному, емоційному, розвитку. 

У процесі навчання у гуртках "Квіткове розмаїття"діти знайомляться з основними техніками художнього оформлення тканини, розвивають композиційне мислення, почуття форми, матеріалу, кольору. Гуртки "Ниткографія" та "Фантазія" мають велике виховне значення для розвитку у дітей художньо-естетичного смаку. Вихованці створюють чудові картини, листівки, об"ємні фігури.

Мистецтво створення поробок із паперу дає широкі можливості для розвитку творчих здібностей дітей, зокрема уміння уявити, фантазувати, читати й самим виконувати схеми, пояснювати послідовність створення виробів. Це спроба побачити незвичайні можливості звичайного паперу. Робота зі шкірою - прекрасний розвиток творчості, естетичного смаку, мислення.

 Керівник гуртків "Солом"яна фантазія", "Цікава соломка", "Солом"яна картинка" Сохранич Г.Б. вважає, що творчість починається з бажання щось зробити власними руками. А проста, звичайна солома допоможе дитині розкрити свій потенціал, знайти вихід із буденності нашого життя, відкрити в собі щось нове.

 Туристсько-краєзнавча робота - важливий чинник в організації дозвілля гуртківців. Туристські походи, змагання, подорожі - улюблене заняття школярів у вільний час. В цьому їм допомагають гуртки  спортивного туризму та історико-краєзнавчі.

Бажання розширити світогляд, отримати нову інформацію в пошуку шляхів

 розв’язання різних життєвих      завдань   приводить старшокласників до гуртка «Ерудит» (кер. О.В.Лапа).

  У школі раннього розвитку «Пізнайко» (кер. І.М.Глушко) створюють підґрунтя для успішного навчання дітей у початковій школі. Таким чином діти  готуються до продовження позашкільної освіти в БДЮТ.

М. О. Гриценко