Робота гуртків спрямована за 5 напрямками:
1. Декоративно-вжитковий напрямок представлений такими гуртками:
- Ниткографія
- Фантазія
- Гачок і К
- Чарівний клубок
- Квіткарій
- Квіткове розмаїття
- Солом’яна фантазія
- М’яка іграшка
- Витинанки
- Шкіряна майстерня
- Стрічкова мозаїка
- Оригамі
- Писанкарство
- Мотузковий дизайн
- Паперовий вернісаж
2.. Художньо-естетичний напрямок представлений такими гуртками:
- Вокальний;
- Хореографічний (5 гуртків)
- ляльковий
3. Туристично-краєзнавчий напрямок представлений такими гуртками
- спортивного туризму (6 гуртків)
- історико-краєзнавчий (2 гуртки)
4. Технічний напрямок представлений такими гуртками:
- Юний аніматор
- Початкове технічне моделювання
- Паперова пластика
5.Гуманітарний напрямок представлений такими гуртками
- Пізнайко (підготовка до школи, 4 групи)
- Рідна природа
- Клуб «Ерудит»
Ми намагаємось охопити навчанням якнайбільше учнів різних вікових категорій, інтересів, уподобань. У Будинку творчості працює 43 гуртки, в яких займаються 640 учнів. Різноманітні напрямки роботи дозволяють дитині обрати гурток до душі, який відповідає його бажанням та здібностям.
У «Історико-краєзнавчих» гуртках вихованці знайомляться з історією, звичаями рідного краю, залучаються до збереження родинних та відродження народних традицій, освоюють техніки української вишивки.
Добрим підґрунтям для формування майбутньої господині, матері, берегині роду є гуртки «В’язання», «М’яка іграшка», «Соломоплетіння», «Шкіряна майстерня», «Гачок і К», «Фантазія», «Квіткове розмаїття», які сприяють розвитку художнього смаку, трудових та творчих навичок дівчаток, вміння створювати затишок в оселі, облаштовувати побут за допомогою найпростіших речей, зроблених власними руками.
Традиційними для юних рукодільниць є виставки робіт гуртківців та персональні виставки. Діти мають можливість не лише копіювати народні зразки, але і фантазувати, інтуїтивно вносити в кожний витвір власне бачення..
В умілих руках дітей навіть паперові вироби оживають, стають рухомими іграшками, розквітають диво-витворами у техніці торцювання, квілінгу. Нікого не залишають байдужими дитячі вироби.
Вихованці гуртків Бахмацького районного Будинку дитячої та юнацької творчості є активними учасниками різноманітних районних, обласних виставок, Всеукраїнських, міжнародних конкурсів, змагань. Про це свідчать їх дипломи та грамоти І, ІІ, ІІІ ступенів.
У народі говорять, що кожна дитина – це індивідум, скільки дітей, стільки і характерів. До кожного з них потрібен свій підхід. Це спонукає педагогічних працівників глибоко вивчати особистість кожного вихованця і на основі власних спостережень будувати навчально-виховний процес в дитячих колективах за допомогою створення авторських програм, співпраці з батьками, педагогами шкіл, соціальними службами для дітей та молоді. В закладі створюються всі умови для всебічного гармонійного розвитку підростаючого покоління, де юнаки і дівчата вчаться жити в колективі, проводять бесіди, круглі столи, брейн-ринг, дебати, дискусії, організовують колективні творчі справи за різними напрямками соціального життя.
У закладі працює 22 педагоги, які розуміють всю важливість роботи з підростаючим поколінням і надалі працюватимуть над вихованням громадян вільної держави.
Багатьох дітей приваблює магічна сила танцю, його граційність, що дарує відчуття щастя і свободи, польоту і радості. У Будинку дитячої та юнацької творчості успішно працюють гуртки хореографічного напрямку «Феєрія» (кер. І.М.Лященко) та «Едельвейс» (кер. О.В.Іваненко), вокальний гурток «Сузір’я» (кер. О. М. Андрійко), У цих творчих колективах розкривається емоційний, моральний, художньо-естетичний потенціал душі кожної дитини.
Як результат плідної роботи дитячого та педагогічного колективу - постійна участь і перемоги вихованців в конкурсах, фестивалях, змаганнях різних рівнів - від міських до міжнародних. Свідком цього є грамоти та дипломи І, ІІ, ІІІ ступенів. А найвищою оцінкою діяльності педагога-хореографа групи «Феєрія» (кер. Лященко І.М.) та її вихованців є почесне звання «Зразковий хореографічний колектив» (2013р).
Фонтан творчості вирує в гуртках декоративно-вжиткового мистецтва . Тут діти поринають у захоплюючу атмосферу створення мистецького витвору,
розкривають таємниці внутрішнього світу дитини, формують чуттєвість і бачення оточуючого середовища, сприяють духовному, емоційному, розвитку.
У процесі навчання у гуртках "Квіткове розмаїття"діти знайомляться з основними техніками художнього оформлення тканини, розвивають композиційне мислення, почуття форми, матеріалу, кольору. Гуртки "Ниткографія" та "Фантазія" мають велике виховне значення для розвитку у дітей художньо-естетичного смаку. Вихованці створюють чудові картини, листівки, об"ємні фігури.
Мистецтво створення поробок із паперу дає широкі можливості для розвитку творчих здібностей дітей, зокрема уміння уявити, фантазувати, читати й самим виконувати схеми, пояснювати послідовність створення виробів. Це спроба побачити незвичайні можливості звичайного паперу. Робота зі шкірою - прекрасний розвиток творчості, естетичного смаку, мислення.
Керівник гуртків "Солом"яна фантазія", "Цікава соломка", "Солом"яна картинка" Сохранич Г.Б. вважає, що творчість починається з бажання щось зробити власними руками. А проста, звичайна солома допоможе дитині розкрити свій потенціал, знайти вихід із буденності нашого життя, відкрити в собі щось нове.
Туристсько-краєзнавча робота - важливий чинник в організації дозвілля гуртківців. Туристські походи, змагання, подорожі - улюблене заняття школярів у вільний час. В цьому їм допомагають гуртки спортивного туризму та історико-краєзнавчі.
Бажання розширити світогляд, отримати нову інформацію в пошуку шляхів
розв’язання різних життєвих завдань приводить старшокласників до гуртка «Ерудит» (кер. О.В.Лапа).
У школі раннього розвитку «Пізнайко» (кер. І.М.Глушко) створюють підґрунтя для успішного навчання дітей у початковій школі. Таким чином діти готуються до продовження позашкільної освіти в БДЮТ.